Topal

Rodzaje:
- Topal

Notka producencka:
brak

Notka konsumencka:
Tytoń, z którym zetknąłem się u rodziny swoim poważnym i skromnym opakowaniem nie dawał złudnych nadziei na niesamowity smak z vipowskich salonów. Jedyna pozytywka to naklejka z wizerunkiem Indianina, przypominająca mi, że ja trzymam tradycję przodków (może mam coś z krwi indiańskiej;)) Faktura tytoniu przyjazna, dobrze skręcalna, woń aromatyczna bez sztuczności. Przed wypaleniem pierwszego Topala wysłuchałem opowieści o jego zakupie na miejscowym bazarze, z przyczajki, towarek prosto z pod lady za jedyne 50zł (pół kilo). Pyk, Pyk, pali się. Jest pyszny. Niesamowity. Dym stateczny, nie rozchodzący się, posiadający swój kształt, gęsty. Smak wyczuwalny, gdy pali się topala odczuwa się, że pali się ... tytoń, a o to właśnie chodzi. Duża paka za niewielką kwotę to dobry wybór palacza, który nie boi się kontrabandy. Nazwa tytoniu mówi sama za siebie: To Pal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz